donderdag 4 december 2014

Pers-promotie!


 
Hoi ik zit in de groep pers-promotie.

En ik ben naar NHD geweest dat is de krant. En Tim en Kiki die zijn naar de radio geweest.

We gaan nog doen: we gaan misschien op tv komen. Ik heb geleert hoe je een pers bericht moet houden en hoe je een lang verhaal naar kort kan vertellen.

Ik vond tot nu het leukst. Naar het NHD gaan ik wil zelf niet ondernemer worden. Omdat ik niet goed ben in dingen regelen.

En ik wil ook nog wat vertellen over de start. Het begon op 1 oktober er was een Powerpoint. Met dingen die je kon kiezen. Er werd er over verteld. En je moest terug naar de klas.er was een blad met heel veel dingen die je kon kiezen je mocht drie dingen kiezen en mijn eersten keus was pers - promotie.

Gr Eefje    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten