maandag 6 oktober 2014

op naar kamp !

Hoi ik ben Larson en ik presenteer samen met Mark en Demian ´de bonte avond´ (playbackshow).
Ik wil de hele klas (en de ouders ) laten zien wie, wat voor acts we gaan doen.
Als eerste komen de Teletubbies (Owen, Simon, Joey, Yoris en Sam) met hun introlied.
Daarna komen Bonnita, Eefje en Femke met "Call me maybe" van Carly Rae Jepsen.
Als derde zijn aan de beurt Michelle, Cristiana en Emma met "Salsa tequila" van Anders Nilsen.
Dan komen Kim en Anouck met ´Ik hou van mij´ van Harry Jekkers als vierde.
Als vijfde zijn de apen (Senna Richelle Romy Danique Fayline)  met de Monkey Dance.
Dan komt het duo lotte en julynne met `bang bang `.
Daarna komt er een nog solo act van Tim met het lied `the fox` van Ylvis .
en als laatst komen Lex en Daan met een song van Lawineboys ft. Dj Jerome.


en dan nu nog Larson Kampweerbericht

het kamp van meester Harry wordt gegarandeerd regenachtig kijk maar naar de foto`s hieronder.
ik raad aan een regen pak en water dichte schoenen brrrrrr.

  1. 1695 Blokker
    dinsdag
    Regen
    undefined
    16
    °C | °F
    Neerslagkans: 80%
    Luchtvochtigheid: 75%
    Wind: 37 km/h
    Temperatuur
    Neerslagkans
    Wind
    1695 Blokker
    woensdag
    Kans op buien
    undefined
    18
    °C | °F
    Neerslagkans: 50%
    Luchtvochtigheid: 82%
    Wind: 34 km/h

Geen opmerkingen:

Een reactie posten