donderdag 20 november 2014

rabobank

Ik was met een paar kinderen naar de Rabobank geweest. Dat waren de verkoopboeken, sponsoring en iemand van de making off. Ik zit verkoopboekengroep samen met mijn vriendin Emma en van de sponsering Tim en van make off Isabel. dus wij gingen naar de Rabobank.
Toen we daar waren moesten we daar wachten op Kim de Graaf. Toen ze kwam gingen we naar boven  met de lift, we gingen een hele mooie kamer in.
Daar gingen we een verhaal vertellen over ons project en we vroegen aan haar of ze ons wou sponsoren, we vonden het heel spannend totdat ze het zei: ZE WILLEN ONS SPONSOREN !!!!!! Ik was heel blij , nu nog hoeveel en dat was 1500 EURO!
Ik was super blij en ik dacht zo dat is echt veel en daarna moesten we weer na school.
Gr.Michelle   

                                                                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten