woensdag 11 februari 2015

Juf Elise

Hallo allemaal,

Ik ben Elise, ik ben 22 jaar en kom uit Hoorn. Ik zit op school in Alkmaar, daar doe ik de lerarenopleiding, de ipabo. Ik zit nu in het derde jaar, volgend jaar is het afstudeerjaar. Naast les geven en zelf naar school gaan, werk ik ook nog. Ik werk in de stad in een kleding winkel, Boa C.
Thuis ben ik de oudste. We hebben een groot gezin! Ik heb twee zusjes, 1 broertje en een hond.

Het kan zijn dat jullie me al eerder hebben gezien op school. Ik heb namelijk eerst bij de kleuters stage gelopen, bij Juf Sarina en Juf Monique.
Elke donderdag en vrijdag zullen jullie mij in de klas zien. Maandag, dinsdag en woensdag ga ik zelf naar school. De eerste paar keer zal ik alleen nog even komen kijken en helpen. Het lijkt me heel leuk om straks les te geven! Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik gezien dat jullie een hele leuke klas zijn.

Ik heb er zin in.
Groetjes, Juf Elise

P.S. Leuk om te weten: ik heb hier vroeger ook op school gezeten, net zoals mijn broertje en zusjes (Lisanne, Jesse en Rosalie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten