donderdag 28 augustus 2014

Coole komma's what's your talent?

Vanmiddag hebben we het gehad over kwaliteiten/talenten. Ieder heeft weer andere.
Het is natuurlijk handig als je gebruik kan maken van elkaars talenten.
"Ik wil weten of er nog spellingsfouten in mijn vrije tekst zitten, wie kan ik daar voor vragen?"
"Ik weet niet zo goed hoe of wat ik moet tekenen, wie is daar juist goed in?"
"Ik weet niet zo goed hoe ik moet samenwerken, wie kan mij dat leren?"

Zo hebben we ieder 2 kwaliteiten opgeschreven en dit opgehangen op de wand in onze klas. Dan kunnen we snel zien wie wat te bieden heeft. Handig toch?

 
Zo is Mark goed in stil werken en kun je voor tips hiervoor bij hem terecht. Heb je een goede grap nodig ga dan naar Senna. Larson lost al je problemen op en Yoris helpt je graag. Eefje kan je leren samenwerken en Simon helpt je bij de gym ( vooral met gooien).
Richelle en Emma kunnen je uitstekend helpen met spelling en voor de uitleg van het rekenwerk kun je onder andere bij Sam en Thijmen en Lex terecht.
Dat waren maar een aantal voorbeelden natuurlijk, voor de andere talenten moet je maar op het wandje komen kijken.

1 opmerking: