vrijdag 29 augustus 2014

hoe ging de 2de week??

Maandag:

Eerste schooldag :) Ik vond het leuk maar ik weet niet of  de andere kinderen het leuk vonden. Ik hoop het wel. Maar wat we gedaan hebben is: Ten eerste rekenen zoals gewoonlijk, eten en drinken, toen ging ik met Michelle buiten spelen, en daarna aan de weektaak heel cool allemaal en toen naar huis en wachten tot ik weer naar school kan!

En weer naar school :)
in de middag gingen we Rubben en dat deden we buiten het was heel cool;
we gingen ook een spel doen en dat was: van plaatje naar verhaal. heel erg cool allemaal.

en dat was het zo ongeveer voor vandaag tot morgen!


Dinsdag:

Gefeliciteerd Thijmen met je 9de verjaardag
happy birthday!!! En wachten tot we weer naar school gaan.


we gingen ook aan de Kinderkermis. daarvoor moesten we een blad invullen.
En een beetje vertellen.
Tot morgen!


Woensdag:

Het was een normale woensdag. we gingen wel filosoferen.
We hadden vandaag ook het krantenbericht van Sam. Dat ging over vulkanen enzo.
Maar krantenbericht horen we eigenlijk op dinsdag te doen. tot morgen!

Donderdag:

De schoolarts was gekomen en die ging alleen kinderen controleren uit 2003
dus Michelle en ik (Bonnita) kwamen niet aan de beurt omdat wij zijn geboren in 2004.
We hebben ook spel gedaan. Voor de rest was het een normale schooldag. doei tot morgen!


Vrijdag:

We hebben eerst dictee gedaan en daarna gingen we dit opschrijven dus dat duurde wel eventjes
en toen ging Bonnita met Femke postcrossing doen en Emma en Michelle ook. Doei!


Oké dat was het dan weer dit was ongeveer hoe de 2de week ging.
want we hebben niet alles opgenoemd.
maar we zijn blij dat dit af is want dit duurde zo lang.
(Bonnita heeft getypt en Michelle heeft de tekst bedacht)
doei tot de volgende keer maar weer.

Groeten: De hyper actieve meiden: Michelle en Bonnita   
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten