vrijdag 12 september 2014

Juf Dieske

Hoi Coole Komma's!

Wat leuk dat jullie een blog hebben!! En best tof dat ik hier iets mag schrijven. Ik ben juf Dieske. Ik zit in het laatste gedeelte van mijn studie, deze fase duurt een half jaar. Ik moet twee dagen per week stage lopen, daarom ben ik op maandag en vrijdag bij jullie in de klas. Eerst kijk ik een paar dagen mee en dan ga ik zelf les geven.
De meeste van jullie hebben mij vanochtend al gezien. Ook heb ik toen al enkele ouders ontmoet. Ik heb verteld dat ik in Schellinkhout woon samen met mijn vriend Eric. Wij hebben een kat, ze heet Frits en ze is echt een heel raar beest. Ze gaat onder de douche staan en ze kijkt het liefste naar de draaiende wasmachine. Ik ben opgegroeid in Westendorp, dat ligt in de provincie Gelderland. Mijn ouders wonen daar nog steeds, dus ik ga regelmatig even in een weekendje bij ze logeren.
Als ik niet op school ben ga ik graag met vriendinnen uit eten. Een andere keer kook ik uitgebreid en komen ze bij mij eten. Om fit te blijven ren ik twee keer per week tussen de 5 en 10 km. Ik ga graag naar het museum en het theater, vooral ballet vind ik prachtig. Vorig jaar ben ik samen met Eric naar Vietnam geweest. We hebben hier 5 weken gereisd op twee motoren. Deze hadden we in het noorden van Vietnam, in Hanoi gekocht en daarmee zijn we naar het zuiden gereden. In het zuiden, in Ho Chi Minhstad hebben we ze weer verkocht. Het was echt een ontzettende gave ervaring. Omdat we de smaak te pakken hebben, zijn we nu druk aan het sparen voor onze volgende reis.
En dan nu nog iets over mijn eerste ochtend. Ik kreeg de indruk dat jullie een gezellige klas zijn. Volgens mij weten jullie goed de verantwoordelijkheden en kunnen jullie ook zelfstandig werken. Ik kijk er naar uit om jullie beter te leren kennen.

Tot maandag! Groetjes juf Dieske
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten