donderdag 4 december 2014

De website groep J J!


Ik ben Thijmen en zit in de groep website samen met Ringo, Roemer, Jesse, en ik. Wij zijn 2 keer op excursie wij zijn laatst nog met de website groep de making of en een paar kinderen van de illustratie groep naar een drukkerij geweest. En het was natuurlijk echt super mega interessant. En hun machines ik zag een lijm plak machine en een hele enge machine. Hij snijd papier het klinkt heel kinderachtig maar het was best eng. Eigenlijk weet ik niet of de website groep nog iets voor dit project kan doen.

Ik heb natuurlijk heel veel geleerd, over drukwerk, over het maken van website ’s en over best veel apparatuur hoe ze werken en hoe ze er van binnen uit zien. En het belangrijkste wat ze natuurlijk doen een deed het plakken en de anderen deed het snijden. Dat en nog veel meer, nou weet ik ook hoe bijhorende boekjes worden gemaakt. En wat ik het leukst vond is dat we alles aan een goed doel geven. En natuurlijk wil ik zelf ondernemer worden.  Zou jij  ondernemer willen worden? Of vind jij het misschien te moeilijk op het geld passen van de zaak en je werknemers salaris geven.   

 
           Van Thijmen de cock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten