donderdag 4 december 2014

Verhalen met een hart


k ga vertellen over het boek/ project verhalen met een hart, ik zit zelf in de werkgroep pers-promotie, wij moeten veel reclame maken voor het boek want anders wordt het niet zoveel verkocht! maar er zijn ook andere werkgroepen (wel13).

We zijn een GROOT bedrijf geworden met wel 300 werknemers, wij pers promotie zijn al naar N.A.D. geweest en naar Bruka. En Alex Gitzels had ons een cursus gegeven over pitchen en toen hadden we ook nog een filmpje gemaakt over het boek, en van pers interviewen ze Larson het was super leuk    en we hebben in de stad zakjes met 5 hartjes uitgedeeld, en we gaan hopelijk ook nog naar de TV. Ik heb ook nog pitchen geleerd ( dat is in het kort iets groot vertellen, bijvoorbeeld dit project) en met mensen goed communiceren, want anders verkoop je niet veel, (je moet het wel met een lach doen).

Ik vind het leukste tot nu toe dat we de zakjes met hartjes heb uitgedeeld want ik vond het leuk dat ik mensen kon zien over te halen (er was ook iemand en die had het in de krant gelezen en wou het boek kopen, maar ze had geen tijd en ze wou het wel kopen dus ze deed het maar op de site) en  ze ook hebben gemaakt!!! En als ik niet piloot kan worden, zal ik wel graag ondernemer willen worden want het lijkt me fijn om het zelf te willen bepalen en risico’s nemen.

Gr. Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten