donderdag 4 december 2014

Project


Project.

Met het project zit ik in de presentatie werkgroep.

Met die werkgroep moeten we alles presenteren op 12 december.

We hebben tot nu toe al heel wat leuke dingen gedaan.

We zijn naar een mevrouw geweest om ons kleding te ontwerpen.

We zijn naar het van de valk hotel geweest.

Daar hebben we geleerd hoe je mensen moet ontvangen.

We hebben ook al ons kleding gemaakt en dat is wat we op 12 december moeten dragen.

Er zijn ook nog dingen die we moeten doen.

En dat is oefenen voor 12 december.

Op die dag moeten wij de alles presenteren.

En daarvoor moeten we dus de tekst uit ons hoofd kennen.

En wat we dus al geleerd hebben is hoe je gasten moet ontvangen.

En wat ik tot nu toe het leukste vind van wat we allemaal gedaan hebben is dat we naar het van der valk hotel zijn geweest.

Ik vond dat het leukst omdat het daar binnen heel erg mooi was.

Het was een beetje zwart en goud achtig.

Er zat ook nog een beetje grijs tussen.

Maar de officiƫle kleuren waren echt zwart en goud achtig.

Dat vind ik tot nu toe het leukst.

Ik weet niet of ik wel of niet ondernemer wil worden.

Want mij lijkt het ook wel weer moeilijk.

Dus ik denk niet dat ik ondernemer wil worden.

 
       Groetjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten