donderdag 25 juni 2015




de Koog en zwemmen

We vertrokken vanuit het kamphuis naar het dorp de Koog. Het fietsen duurde niet echt lang vergeleken met de fietstocht hiervoor.

 Nadat we aankwamen in de Koog gingen we eerst zwemmen. Iedereen ging erin het was heel leuk ook alle begeleiders. Het waaide erg hard en het water was fris, maar als je er eenmaal inligt is dat veel minder. Er stond een sterke stroming en je moest eerst naar een zandheuvel om weer naar het midden te komen. Dan werd het wel koud door de gure wind die langs je lijf ging. Er waren hoge golven die tegen je aan kletterden een heerlijk gevoel al zeg ik het zelf. Na het zwemmen gingen we ons aankleden en tja dan moet je geen plastic tasje zonder iets erin meenemen want tja die waait gelijk weg. Dat is mij precies overkomen.

 Toen we gingen shoppen in de Koog was alles twee keer zo duur dan als je het zou kopen  aan wal. Er mochten maar drie kinderen per winkel naar binnen. Dus iedereen ging eerst naar de Primera om kaarten te kopen bijna niemand kocht  daar iets anders. Owen en Mark kochten daar een strip van 6 euro omdat ze niks anders leuk vonden. Kinderen kochten ook snoep en souvenirs. Sam kocht een fles slagroom om mensen mee in het gezicht te slaan. Zelf kocht ik een paar kaarten, een puzzel voor mezelf en een soort relaxbal voor mijn broertje. Als souvenir voor mijn vader een tijdschrift en voor mijn moeder bloemen. Een paar kinderen werden uit winkels gestuurd omdat ze druk deden of ze wisten niet wat ze wilden kopen. Iedereen was om vijf uur wel uit gewinkeld en toen we terug waren begon het te regenen en iedereen ging spelletjes spelen en eten. Daarna gingen we de fietspuzzeltocht en in dit boek staat daar ook een verslag over.

 

Dit was mijn verslag over de Koog en het zwemmen.  gr. Larson  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten